Edo Ford GT

Nezdál se jim totiž výkon přeplňovaného osmiválce. Díky sportovnímu katalyzátoru a pozměněné elektronice výkon poskočil o celých 60 koní. Nezapomnělo se ani na nový výfuk z nerezu s možností klapkami ovládat úroveň hluku, který upravený Ford produkuje. Výsledné hodnoty jsou 610 koní při 6500 otáčkách a monstrózních 800 Nm kroutícího momentu. Díky tomu je EDO Ford GT z nuly na stovce o 0,2 sekundy dříve, než svá sériová verze. I té to však trvá pouhých 3,9 sekundy, takže čas 3,7 pro EDO GT není markantním zlepšením. Ale stejně jsou nové parametry velmi působivé.
Úpravy dále zahrnují třídílný karbonový kryt, který zakrývá motorový prostor. Výměna také postihla podvozek, ten je nyní plně stavitelný. Jako třešničku na dortu pak nabízí EDO exkluzivní litá kola a nový nástřik.