Rinspeed Le Mans 600

Nečekejme tedy žádné prosklené a měňavé šílenosti. Přední spoiler ve stylu Le Mans s díly z karbonu zvyšuje přítlak na přední nápravě a přispívá tak k lepší ovladatelnosti. Větší a přetvarované nasávací otvory pak pomáhají lepšímu chlazení. Speciální prahy elegantně opticky spojují předek auta a zadní nárazník. Ten je také ve stylu Le Mans, s integrovanými výfuky. A samozřejmě nechybí velké křídlo na víku motoru.
Když už chtějí u Rinspeedu říkát svému výtvoru Le Mans, byl by hřích nepohrabat se i v motoru. Výkon je po všech úpravách neskutečných 600 koní při 6700 otáčkách a 800 Nm při 4000 otáčkách. Tomu dopomohla dvě speciální turba VTG, nový plnící systém z karbonu a sportovní filtry. Vylepšené mezichladiče a nový výfuk pak podtrhují komplexnost, se kterou Rinspeed upravil toto Porsche 997. Výkonostně se jedná o jedno z nejrychlejších silničních aut, sprint z 0 na 100 zabere Rinspeedu Le Mans 600 pouhé 3,3 sekundy, dvoustovky dosáhne za 10,9 s. Maximální rychlost ční 343 km/h.
Ve spolupráci s firmou Bilstein se podařilo vyvinout stavitelný podvozek, který je založen na původním systému PASM. Maximální brzdnou sílu zajišťuje výkonný brzdový kit s osmipístkovými hliníkovými třmeny. Kotouče mají rozměr 380 mm vpředu a 360 mm vzadu, kde najdeme šestipístkové brzdy.
Speciálně pro Turbo nabídne Rinspeed dvacetipalcová hliníková kola s označením C5/1, obutá do pneumatik o rozměrech 245/30-20 na přední a 325/25-20 na zadní nápravě.





